un bee liver

Un Bee Liver. A surreal approach to the roach of all aproaches.

Name:
Location: Αααααααααααααααααχ, Βααααααααααααααααχ

Όταν και αν ποτέ καταλάβω τι συμβαίνει about me ίσως και να σας ενημερώσω

Friday, September 22, 2006

Με γεύση Στίβεν Σπίλμπεργκ

Προχθές το βράδυ κατά τις δέκα, καθώς κρεμόμουν αμέριμνος από το πολύφωτο που κληρονόμησα από τον τρισπάππο μου το μάγο παρακολουθώντας στο χαζοκούτι τον τελικό παγκοσμίου πρωταθλήματος θηλέων στο σκάβλι (παιχνίδι το οποίο όπως λέει και τ' όνομά του συνδυάζει το τάβλι, το σκάκι και το πινγκ πονγκ - παίζεται με ρακέτες, αλογάκια και ζάρια) με την Ελένη Λουκά να διεκδικεί τον έβδομο δυνεχόμενο τίτλο της απέναντι στην έκπληξη της φετινής χρονιάς Sailor Moon, το τηλέφωνό μου χτύπησε και τα κλάματά του απέσπασαν την προσοχή μου. Με ευλάβεια το πήρα στα χέρια μου να απαλύνω τον πόνο του ώσπου άκουσα τη γνώριμη φωνή του Στίβεν Σπίλμπεργκ να φωνάζει με απελπισία...
Σ.Σ. : - Unbeeliver, Unbeeliver, με ακούς;
UBL: - Σταύρο (τεράστια οικειότητα, τι να λέμε τώρα), που χάθηκες ρε μαλάκα;
Σ.Σ.: - Είμαι απεγνωσμένος φίλε μου. Χρειάζομαι επειγόντως τη βοήθειά σου.
UBL: - Λέγε, τι θες πάλι;
Σ.Σ.: - Έχω στερέψει από έμπνευση. Εντελώς!
UBL: - Σώπα ρε! Τι λες; Πώς κι έτσι;
Σ.Σ: - Φαίνεται ότι οι ιδέες μου δε συγκινούν πλέον ούτε τους αμερικάνους (Υβριδικό είδος μεταξύ homo sapiens sapiens, homo sapiens neaderthalensis και αλογόμυγας στους οποίους κάνουμε τη χάρη να τους θεωρούμε άνθρωπους για να μη γκρινιάζουν - ύστατοι πρηξόρχεις). Κάνε κάτι για μένα, στείλε μου ένα σενάριο. Σε ικετεύω!
UBL: - Ξέρεις καλά φίλτατε Σταύρο ότι δε συνεργάζομαι με το χόλιγουντ και με αντίστοιχους μηχανισμούς προπαγάνδας. Λυπάμαι αλλά δεν μπορώ να σε βοηθήσω. Κλείνω τώρα, βλέπω αγώνα στην τηλεόραση και μ' ενοχλείς.
Σ.Σ.: - Μηηηηηηηηηη! Μην κλείσεις, σε ικετεύω, πες μου μόνο τι είδους ταινία να κάνω για να γουστάρει ο κόσμος.
UBL: - Για το σεξ ρε μαλάκα.
Σ.Σ.: - Λες;
UBL: - Ναι ρε παπάρα. Το σεξ είναι αυτό που θα πουλήσει βρέξει χιονίσει. Σε χριστιανοκρατούμενο κόσμο ζούμε. Αλλά κάνε κάτι τολμηρό, κάτι που θα τραβήξει την προσοχή όλων, κάτί που βρίσκεται στο μυαλό όλων των ανθρώπων αλλά ποτέ στις κουβέντες τους.
Σ.Σ.: - Εννοείς... εννοείς για κοπρολαγνεία;
UBL: - Απ' το στόμα μου το πήρες!
Σ.Σ.: - Είσαι διάνοια Unbeeliver, είσαι ο ήρωάς μου!
UBL: - Μπρίκια κολλάμε;
Σ.Σ.: - Πες μου μόνο μερικούς τίτλους για την ταινία. Χρειάζομαι μια αφετηρία που θα με ωθήσει δυναμικά στην ολοκλήρωση του έργου μου.
UBL: - Θα σου πω μερικούς για να με αφήσεις ήσυχο. Πάρε μολύβι και χαρτί.
Σ.Σ.: - Ακούω.
  • Σκατοζωή
  • Ο αχόρταγος
  • Η γυναίκα με τα καφέ δόντια
  • Μου άδειασε το άντερο
  • Δε μας χέζεις ρε Νταλάρα (με συμμετοχή του διάσημου αοιδού)
  • Αίμα, διάρροια και ιδρώτας
  • Ο χέστης
  • Χέσε μέσα μου

Για κακή μου τύχη πάντως, έχασα τα τελευταία λεπτά της αναμέτρησης αλλά απ' ότι έμαθα αργότερα η Ελένη Λουκά έφερε εφτάρες στο τελευταίο δευτερόλεπτο καταφέρνοντας μ' αυτόν τον τρόπο να ρίξει τη Sailor Moon (τρελό πιπίνι το οποίο πριν χρόνια με μεταμόρφωσε από αγόρι σε άντρα - θα επεκταθώ άλλη φορά) από το άλογό της κερδίζοντας παράλληλα το συναρπαστικό αυτό τελικό. Στη βράβευση συμμετείχε και ο πρόεδρος της δημοκρατίας ντυμένος με την εμφάνιση της Sailor Moon και φανερά απογοητευμένος με το τελικό αποτέλεσμα. Έτσι είναι ο αθλητισμός, έχει και τις εκπλήξεις του. Δε φαντάζομαι να ξέχασε κανείς την κωλόφαρδη Γιουβέντους που έβαλε εφτά (7!!!!!!!) κωλόφαρδα γκολ στην ομάδα του λαού μας προκαλώντας μαζική αγανάκτηση σε ολόκληρη την ελληνική επικράτεια. Στην τέχνη όμως τα πράγματα είναι αλλιώς. Ο Στίβεν Σπίλμπεργκ επέλεξε ως τίτλο για την ταινία του το "δε μας χέζεις ρε Νταλάρα" αλλά για κακή του τύχη η μεγάλη αυτή ντίβα του ελληνικού τραγουδιού αρνήθηκε να συμμετάσχει καθώς έπρεπε ταυτόχρονα να είναι στα δικαστήρια και να κατηγορεί το Τζιμάκο. Τη σημαία μας ρε γαμώτο! Ο μέγας Στίβεν λοιπόν έβγαλε τον άσο από το μανίκι του, έβγαλε τη γυναίκα με τα καφέ δόντια. Η ταινία έχει ήδη αρχίσει να γυρίζεται και αναμένεται να προκαλέσει πανικό και από εισπράξεις αλλά και από αντιδράσεις. Για να δείξει την ευγνωμοσύνη του ο καλός αυτός εβραίος (σιξ σιξ σιξ) μου έστειλε μερικές φωτογραφίες από τα αρχικά γυρίσματα, μία από αυτές βλέπετε και στις οθόνες σας όπου η ευτυχία της πρωταγωνίστριας από το σενάριο, απλά δεν κρύβεται. Μα το θεό, δεν βρήκα τη φωτογραφία εντελώς τυχαία στο γκουγκλ και προπάντων δεν έβαψα τα δόντια της κυρίας από τη φωτογραφία που δε βρήκα με το άκρως ελεεινό και τρισάθλιο προγραμματάκι των γουίντοουζ σε μια προσπάθεια να φανεί ωσάν να υπάρχουν κόπρανα στο εξώτερο μέρος της στοματικής της κοιλότητος! Όλα όμορφα, όλα ανθηρά. Νά' μαστε καλαααααά...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home